dissabte, 13 de novembre del 2010

Inici: el perquè de tot plegat


Un MBA és un dels programes executius més costosos i mentre hi ha qui diu que l'elecció d'estudiar una MBA et canvia la vida, també hi ha qui et dóna molts motius per no estudiar-lo (http://www.gurusblog.com/archives/mba-estudiar/24/10/2010 ).
Em deixen al·lucinat alguns opinions d'Internet on consideren l'experiència MBA com un procés de metamorfosis personal. Cert que és una formació molt complerta, amb un visió transversal molt bona del món empresa, però sóc del parer que una formació MBA no és cap recorregut místic ni de transformació personal, de fet ni tant sols una titulació MBA és garantia d'èxit professional. En canvi, si és un excel·lent impulsor i catalitzador d'idees, innovació i desenvolupament. Et dóna una sèries d'eines que et fa reflexionar i veure les coses d'una altra manera, només cal que estiguis preparat perquè així sigui.
I aquest canvi s'ha de gestionar i consolidar, i si bé la formació acadèmica té una data fi, la formació personal només acaba de començar.
Així que havent traspassat l'equador de la meva formació EMBA em veig amb una base suficientment sòlida com per començar a consolidar i ampliar els coneixements propis de la formació, i per aquest motiu m'atreveixo a inaugurar aquest bloc on hi aniré anotant tot de idees, cites, pensaments, referències i reflexions en temes de gestió que es vagin creuant en la meva vida.
L'objectiu del bloc no és només divulgatiu, serà també per mi una bona eina de motivació, treball, síntesis i comprensió. I perquè no dir-ho? Conscient com sóc de la meva limitada capacitat memorística serà un excel·lent repositori d'informació on sempre hi podré tornar a accedir per recordar allò que la meva memòria ja no recorda.

2 comentaris:

  1. Bona iniciativa felicitats! Compte amb mi si necessites quelcom

    ResponElimina
  2. Benvingut al mon dels bloggers :D

    Salutacions des de Mallorca

    Marga

    ResponElimina