diumenge, 10 de febrer del 2013

La frase musical





Tothom, en un moment o altre, s'ho pregunta:
hi haurà un després després d'això?
i qui no ha buscat
un cel serè i un terra ferm
resoldre el dubtes
Resulta prou interessant...

Però saber del cert
jo no sé ben bé res de res...

només sé que ara
Només vull aprendre de tu
D'allò que em vulguis donar
Serà benvingut
Confio en tu i en la foscor
Sóc amb els braços oberts
Vull veure el món des dels teus ulls
Per un moment

vull caminar-te, vull recorre't,
i endinsar-me en la teva ànima de nit
poder posar-me en el teu lloc
considerant-te una possible part de mi

perquè saber del cert
jo no sé ben bé res de res...
només sé que ara

Només vull aprendre de tu
D'allò que em vulguis donar
Serà benvingut
Confio en tu i en la foscor
Sóc amb els braços oberts
Vull veure el món des dels teus ulls

avui, avui vull apartar ressentiments
vull provar d'escoltar-te atentament
i posar-me en qüestió en algun moment
per acostar-me al lloc on ets.

Només vull aprendre de tu
D'allò que em vulguis donar
Serà benvingut
Confio en tu i en la foscor
Sóc amb els braços oberts

Vull veure el món des dels teus ulls
m'arriscaré a ambicionar la llum dels teus carrers...

sense sentències ni remordiments
conscient que el meu racó és tan incomplert
vull explorar el teu tros de cel...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada