diumenge, 9 de setembre del 2012

El fragment del dia

El Far del Cap d'Artrutx



En poc més de cinc minuts ja era al Cafè Balear. Un cop a taula, i després de les primeres gambes, vaig escriure un missatge a en Max

Benvolgut Max, sé que em maleiries si sabessis que estic sopant, però et recordo que vas ser tu qui va renunciar a acompanyar-me.

Aquí tens el que he descobert avi: els fars donen un missatge que brilla per damunt dels altres. Tenen la força i la màgia de la seva llum per fer-ho. Nosaltres tenim les històries.


Aquest cop  la resposta no va trigar. Encara no m’havia acabat el cafè que vaig rebre el seu missatge:

En paraules d’Anthony de Mello: “la distància més curta entre un home i la veritat és un conte”. I si encara dubtes del poder de les metàfores, fes un cop d’ull a la Biblia. Ja fa més de dos mil anys que algú ho va tenir molt clar...

L'illa dels 5 fars.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada